Wersja dla niedowidzących - włącz Wersja dla niedowidzących - wyłącz
Szkoła Podstawowa
im. Jana Brzechwy w Wicku

ul. Parkowa 4, 84-352 Wicko
tel./fax: 59 8611167
spwicko@szkolawicko.pl
Zespół Szkół w Wicku
Zajęcia warsztatowe w Bibliotece Szkolnej w Wicku, poświęcone twórczości Doroty Gellner
Strona Główna / Podstawowa / Aktualności / Zajęcia warsztatowe w Bibliotece Szkolnej w Wicku, poświęcone twórczości Doroty Gellner

Zajęcia warsztatowe w Bibliotece Szkolnej w Wicku, poświęcone twórczości Doroty Gellner

Zajęcia warsztatowe w Bibliotece Szkolnej w Wicku, poświęcone twórczości Doroty Gellner

Ostatnie dni kwietnia dla klas II i III SP Wicko stały pod znakiem twórczości Doroty Gellner. Autorka tekstów do programów telewizyjnych dla dzieci takich, jak "Tęczowy Music Box" czy popularnych piosenek dziecięcych, w tym dziecięcego przeboju "Zuzia - lalka nieduża", była bohaterką zajęć bibliotecznych dla młodszych klas Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Wicku. Pretekstem do wspólnej zabawy z twórczością Doroty Gellner stał się "Wiosenny czarodziej", wiersz polskiej poetki dla dzieci, który był inspiracją dla ogólnopolskiego konkursu plastycznego ogłoszonego przez Księgarnię Tuliszków. Do tego konkursu zaangażowali się również nasi uczniowie z Wicka.  Wyniki poznamy po 30 kwietnia 2021.

Zajęcia warsztatowe w Bibliotece Szkolnej w Wicku, poświęcone twórczości Doroty Gellner

 

Zajęcia warsztatowe w Bibliotece Szkolnej w Wicku, poświęcone twórczości Doroty Gellner

 

Zajęcia warsztatowe w Bibliotece Szkolnej w Wicku, poświęcone twórczości Doroty Gellner

Tymczasem dzieci z klas II i III podczas zajęć poznawały i utrwalały wiedzę o baśniowych motywach literackich, rozpoznawały różnicę między baśnią a legendą, bawiły się w pantomimę do wiersza Doroty Gellner pt. "Bal". Po raz kolejny sprawdziła się metoda nauki poprzez wspólną zabawę z tekstem literackim.

Zajęcia warsztatowe poświęcone twórczości Doroty Gellner przygotowały nauczycielki SP Wicko: Ewa Wrońska i Magdalena Kubiak.

c) 2009-2021 by szkolawicko.pl
wcag 2.0
Ta strona może korzystać z Cookies.
OK, rozumiem